Media News

KFC w podziękowaniu za lojaność fana, zmienia swoje zdjęcie profilowe i ustawia na nim Borysa – zaplanowana akcja czy atak hakerski?

O atakach hakerskich na konta dużych firm i gwiazd słyszymy ostatnio dość często.  Dlatego też , gdy 6 stycznia 2020 r na profilu KFC zamiast profilowego zdjecia z wizerunkiem Harlanda Sandersa, pojawiło się zdjecia Borysa wszyscy natychmiast zadawali sobie pytanie : czy to atak hakerski na KFC.

Kfc zmienia zdjęcie profilowe na Borysa

Lojalni fani stanowią ogromną wartość dla każdej firmy. KFC dobrze o tym wie i docenia ich w dość nietuzinkowy sposób. Tym razem padłona Borysa, który uwielbia kubełki.

6 stycznia 2020 r. marka KFC zmieniła zdjęcie profilowe na Facebooku na zdjęcie Borysa. Powód jest prosty –  ów chłopak równo rok temu – 6 stycznia 2019 r. – jako swoje zdjęcie profilowe ustawił właśnie kubełek KFC.

Oczywiście o tym zamiarze nie informowano wczesniej i zdjęcie zostało zmienione bez żadnych wyjaśnień, co wywołało tysiące reakcji. Post udostępniono ponad 5 tys. razy.  Zareagowało na niego blisko 50 tys. użytkowników, a niemal 7,5 tys. zostawiło komentarze. Osoby komentujące (ale też niektóre media) podejrzewały zorganizowaną akcję hakerską. Jednak marka KFC uspakaja swoich fanów, że wszystko zostało zaplanowane.

Jeszcze tego samego dnia pojawił się kolejny post, wyjaśniający akcję „Dzięki, Borys”. Pomysł i kreacja kampanii: agencja McCann Worldgroup – takie są informacje oficjalne. Jaka jest prawda? Zapewne wie to tylko Borys i KFC.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Send this to a friend